Antwoordservice van DeTelefoniste

Een antwoordservice, ofwel externe receptie, is de oplossing bij uitstek als u uw bereikbaarheid op 100% wil krijgen. Door ziekte, verlof, tijdens vergaderingen of zelfs tijdens een lunchpauze wordt uw receptie niet altijd bemand. Ook kan het zijn dat door overmatige drukte het te lang duurt voordat uw klanten te woord worden gestaan, wat soms zelfs tot gemiste kansen kan leiden. Overweeg daarom de antwoordservice van DeTelefoniste; onze ervaren en enthousiaste telefonistes kunnen ook voor uw organisatie het ideale visitekaartje zijn! Neem contact met ons op en bespreek de mogelijkheden!

De antwoordservice voor het MKB

DeTelefoniste richt zich voornamelijk op ondernemers in het MKB, die wel wat ondersteuning kunnen gebruiken bij het reguleren van het dagelijkse telefoonverkeer. De antwoordservice is uitermate geschikt voor bedrijven die een eigen receptie hebben, maar soms niet al het telefoonverkeer aankunnen. Ook kan het zijn dat u niet in gelegenheid bent een eigen werkplek en/of receptie te creëren binnen uw bedrijf, vanwege gebrek aan geld of ruimte. Juist dan is de antwoordservice van DeTelefoniste een ideale oplossing.; wij zijn een voordelige keus en hebben geen vaste werkplek nodig.

Niet van intern te onderscheiden

Door middel van een rechtstreekse doorverbinding is een externe receptie niet van intern te onderscheiden. Onze antwoordservice kan variëren van enkel al uw gesprekken doorverbinden, tot het beantwoorden van klantvragen door middel van een door u opgesteld FAQ. Natuurlijk kunnen wij uw klanten te woord staan door middel van telefoon, e-mail of chat. Waar u ook voor kiest, u bent verzekerd van de klantvriendelijke, professionele wijze waarmee wij alle contacten van onze klanten te woord staan.

 Antwoordservice van DeTelefoniste

Een antwoordservice, ofwel externe receptie, is de oplossing bij uitstek als u uw bereikbaarheid op 100% wil krijgen. Door ziekte, verlof, tijdens vergaderingen of zelfs tijdens een lunchpauze wordt uw receptie niet altijd bemand. Ook kan het zijn dat door overmatige drukte het te lang duurt voordat uw klanten te woord worden gestaan, wat soms zelfs tot gemiste kansen kan leiden. Overweeg daarom de antwoordservice van DeTelefoniste; onze ervaren en enthousiaste telefonistes kunnen ook voor uw organisatie het ideale visitekaartje zijn! Neem contact met ons op en bespreek de mogelijkheden!

De antwoordservice voor het MKB

DeTelefoniste richt zich voornamelijk op ondernemers in het MKB, die wel wat ondersteuning kunnen gebruiken bij het reguleren van het dagelijkse telefoonverkeer. De antwoordservice is uitermate geschikt voor bedrijven die een eigen receptie hebben, maar soms niet al het telefoonverkeer aankunnen. Ook kan het zijn dat u niet in gelegenheid bent een eigen werkplek en/of receptie te creëren binnen uw bedrijf, vanwege gebrek aan geld of ruimte. Juist dan is de antwoordservice van DeTelefoniste een ideale oplossing.; wij zijn een voordelige keus en hebben geen vaste werkplek nodig.

Niet van intern te onderscheiden

Door middel van een rechtstreekse doorverbinding is een externe receptie niet van intern te onderscheiden. Onze antwoordservice kan variëren van enkel al uw gesprekken doorverbinden, tot het beantwoorden van klantvragen door middel van een door u opgesteld FAQ. Natuurlijk kunnen wij uw klanten te woord staan door middel van telefoon, e-mail of chat. Waar u ook voor kiest, u bent verzekerd van de klantvriendelijke, professionele wijze waarmee wij alle contacten van onze klanten te woord staan.

DeTelefoniste Dienstverlening:
Antwoordservice
Gebruikerservaring:
5 based on 1 votes
Type Dienst:
Antwoordservice
DeTelefoniste.nl,
Stationsplein 12-14, Steenwijk, Overijssel- 8331 GM,
Telephone No.0521 – 577585
Gebied:
Nederland
Beschrijving:
Een telefoniste op afstand is de ideale oplossing als u bereikbaar wil zijn zonder hiervoor een aparte werkplek op kantoor in te richten.