• Onze telefoonservice

    Voor ieder bedrijf is telefonische bereikbaarheid belangrijk, of u nu ZZP’er bent of meerdere medewerkers in dienst heeft! Bent u bijvoorbeeld veel onderweg, in bespreking of zijn uw eigen medewerkers niet altijd in staat om de telefoon te beantwoorden dan zijn wij voor u de oplossing!

    Uw telefoon doorschakelen naar een extern bureau doet u niet zomaar. De telefoniste is tenslotte het visitekaartje voor uw bedrijf en de eerste persoon die de klant spreekt. Dat contact moet dus optimaal verlopen. Belangrijk is dat de telefoniste goed luistert naar de klant en hem of haar de juiste aandacht geeft. U moet er op kunnen vertrouwen dat dat in orde is. Bij ons ben u daarvoor aan het juiste adres!

    Volgens uw bedrijfscultuur en uw wensen handelen wij de telefoongesprekken met de klanten af. Voor zover wij deze informatie hebben verstekken wij die, indien nodig of gewenst verbinden wij door met u of een van uw medewerkers. Uiteraard is het ook mogelijk om alleen een terugbelverzoek door te geven met een gesprekverslag van het telefoongesprek. Ook kunnen wij u ontzorgen op het gebied van agendabeheer en kunnen wij afspraken met uw klanten inplannen. Dit scheelt u of uw medewerkers veel tijd die u kunt besteden aan uw core business.

    Wij staan voor efficiënte en professionele telefoonservice
    Time management is een must voor ieder succesvol bedrijf. Bespaar daarom tijd en laat uw telefoonverkeer van uw frontoffice over aan onze ervaren en professionele telefonistes.

    De telefoon op een efficiënte en toch op een persoonlijke manier afhandelen is een gave waarover onze medewerkers beschikken.

  • Wanneer kiest u voor onze telefoonservice?

    Als u..
    ✓ regelmatig in bespreking bent.
    ✓ vaak in het buitenland bent.
    ✓ aan het werk bent.
    ✓ niet gestoord wilt worden.
    ✓ op vakantie bent.

  • Vraag en antwoord

U schakelt uw telefoon door naar een vast nummer, dat u van ons krijgt. Dit nummer is gekoppeld aan uw bedrijf, belt een klant uw nummer dan verschijnt uw bedrijfsnaam bij ons in het scherm. Met die naam nemen we de telefoon aan.

Wij brengen u in principe meteen op de hoogte van het contact dat wij met de klant hebben gehad. Dit doen wij in de vorm van een terugbelverzoek of een call-notitie per e-mail. U kunt dan op het moment wanneer het u uitkomt de klant benaderen.

Als u de telefoon permanent doorschakelt is uw bedrijf altijd bereikbaar. U kunt ons toegang geven tot uw agenda zodat wij weten wanneer u bereikbaar bent, wij kunnen uw klanten dan op professionele wijze informeren over wanneer u mogelijk terug kunt bellen of weer bereikbaar bent.

Een andere optie is om de telefoon 2/3 keer op uw eigen locatie te laten overgaan. Mocht u of een medewerker niet beschikbaar zijn wordt de telefoon automatisch doorgeschakeld naar ons en kunnen wij de klant te woord staan. Op deze manier kunt u danwel zelf de telefoon afhandelen of laat u het door ons doen.

U kunt er ook voor kiezen uw telefoon incidenteel door te schakelen.

Midden- en kleinbedrijf, zzp’ers: consultants, therapeuten, trainings- en coachingsbureau’s, verenigingen, makelaars, projectgroepen, webshops, commissies, secretariaten van bedrijven, productiebedrijven, verhuisbedrijven en zo kunnen we nog wel even doorgaan!

Bel me terug

Naam*

Telefoonnummer*

Bedrijfsnaam*

Close